Så er vi i gang med sæson 24-25.

Mange baner er booket - men der er stadig tider at få...

Ungdom: Begyndere, letøvede og øvede er i gang igen. Er man ny i vores klub, er man velkommen til at træne med et par gange for at se, hvad det er og måske få en snak med trænerne om, hvilket hold man skal meldes på. Vi er så heldige at have et ungt trænerteam, der selv har badminton langt inde i hverdagen... godt hjulpet af nogle af klubbens egne unge, der giver en hånd med på holdene - et stærkt, engageret team.

Seniorerne får i år mulighed for at træner både mandag og onsdag. Vi arbejder på at få en træner på begge dage - vi håber det lykkes.

Americano bliver i år onsdag - og vi får mulighed for at træne 1½ time.  Vi skal bede americano-spillerne om at melde sig på holdet under holdtilmelding - et symbolsk beløb, der dækker halleje. Derudover betaler vi stadig 50 pr. gang for bolde og øl/sodavand.

Frivillig i Brande Badminton Club.

Vil du hjælpe lidt i din klub?

Foreningen Brande Badminton Club er afhængige af, at medlemmer, forældre og andre interesserede hjælper og støtter foreningen. Uden frivillige ingen klub! Vi kan altid bruge en ekstra hånd :-)

Der er mange måder at hjælpe på. Læs meget mere: https://brandebadmintonclub.dk/frivillig-i-bbc

----------------------------------------------------------

Badminton er en pragtfuld sport, som kan udøves både af unge og ældre. Badminton giver rig mulighed for at dyrke både individualistiske og holdmæssige ønsker. Brande Badminton Club tilbyder både træningstimer for dem som spiller for sjov, og dem som vil drive deres talent videre.

Følg med

Nyheder - Vis alle